خرید لوستر: قبل از هر چیزی باید توجه داشته باشید برای چه فضایی وبا چه هدفی به دنبال خرید لوسترهستید.  برای تامین نور و روشنایی منزل‌ تان اقدام به خرید لوستر کرده‌اید یا اینکه به دنبال یک آکسسوری و وسیله ‌ای برای  زیبایی و تزیین فضای خانه‌ تان هستید، شاید هم هر دو. پس اول ببینید که قصد تان از تهیه لوستر چیست و بعد برای خرید آن اقدام کنید.

 

اگر شما صرفا لوستر را برای زیبایی و تزئین میخواهید ، دستتان برای انتخاب انواع لوستر بازاست. شما می توانید هر لوستری که با فضای منزل شما همخوانی دارد را تهیه کنید . در خانه‌هایی که لامپ‌های هالوژن و دیوارکوب دارند تامین نور محیط بر عهده آنها است و لوستر فقط برای زیباتر شدن خانه استفاده می‌شود. اما اگر برای تامین نور و روشنایی اقدام به خرید لوستر کرده ید پیشنهاد می کنم متن کامل راهنمای خرید لوستر را مطالعه بفرمایید .

 

اگر مستاجر هم هستید و معلوم نیست سال بعد این موقع زیر کدام سقف باشید کمی در خرید لوستر محتاط باشید. سعی کنید حداقل‌هایی را در نظر بگیرید و چیزی نخرید که سال بعد با تغییر خانه نتوانید از آن استفاده کنید. لوستر‌های ساده، باز و بسته کردن‌شان راحت ‌تر است و موقع حمل و نقل آسیب کمتری می‌بینند.

 

یکی از نکاتی مهمی که باید به آن دقت کنید متراژ اتاق و ارتفاع سقف است. استفاده از لوستر‌های بلند و ریسه‌ای در خانه‌هایی که سقف کوتاهی دارند باعث کوتاه‌تر به نظر رسیدن سقف می‌شود. رابطه‌ای نسبی بین ارتفاع اتاق و ارتفاع لوستر برقرار است.

 

ارتفاع و وزن سقف

 

ارتفاع اتاق یک عامل اساسی در تصمیم گیری برای خرید لوستر است. اتاقهایی که سقف بسیار بلندتری دارند ، برای لوسترهای آویز که زنجیرهای بلندی دارند و از سقف پایین می آیند مناسب هستند. همانطور که احتمالاً می توانید تصور کنید ، اتاقهایی با سقف کم برای این نوع لوستر ایده آل نخواهد بود. لوسترهای سقفی گزینه مناسبی برای اینگونه اتاق ها است.

 

این مهم است که نوری را که وارد اتاق می شود نیز در نظر بگیرید. شما باید مطمئن شوید که لوسترهای که کریستالی یا لوسترهایی با لامپ های در معرض دید ، بالاتر نصب شوند تا از تابش خیره کننده یا بازتاب های مستقیم نور جلوگیری شود.

 

به یاد داشته باشید که در خرید لوستر پذیرایی باید ارتفاع لوستر به گونه ای باشد که باعث شود اتاق ، افراد ، اثاثیه منزل و وسایل گران قیمت بهترین ظاهر خود را داشته باشند.

 

ارتفاع مناسب لوستر

 

در ادامه راهنمای خرید لوستر جدولی اماده شده که به شما مشتریان عزیز کمک می کند تا ارتفاع مناسب لوستر را تشخیص بدهید .

 

ارتفاع اتاق ارتفاع لوستر مناسب
2.20متر 15 تا 20 سانتی متر ( لوستر سفقی)
2.5 متر 40 تا 50 سانتی متر
2.8 متر 50 تا 60 سانتی متر
3 متر 60 تا 70 سانتی متر
3.20 متر 65 تا 80 سانتی متر
3.5 متر 70 تا 85 سانتی متر
4 متر 80 تا 100 سانتی متر
راهنمای خرید لوستر - جدول ارتفاع لوستر

 

فرمول ساده برای مشخص کردن ارتفاع مناسب لوستر چیست ؟

1- ارتفاع محل نصب لوستر را به متر اندازه بگیرید .
2 -این عدد را یک بار تقسیم بر 4 و یک بار تقسیم بر 5 کنید.
3- اعدادی که بدست می آید حداکثر و حداقل ارتفاع لوستر مورد نیاز به سانتی متر می باشد.

چه ابعاد و تعداد شعله و شاخه لوستر باید انتخاب کنبم؟

فکرش را بکنید ؛  اتاقتان خیلی کوچک است و لوستری بزرگ خریداری کرده اید. در این مورد با برخی مشکلات روبرو می شوید.
نکته مهم: ابعاد منزل یا محل کار خود را بدانید.  این امر برای یک تجربه خرید لوستر بسیار مهم است. اگر در حال خرید لوستر هستید ، ابعاد اتاق ، ارتفاع سقف و دیوار را بدانید. برای لوستر اتاق ناهار خوری ، میز و اندازه کلی اتاق را اندازه بگیرید. و برای خرید لوستر آشپزخانه ، جزیره و اپن را اندازه بگیرید.
پس از اندازه گیری می توانید از جدول که در مقاله آمده استفاده کنید و به صورت تقریبی اندازه و تعداد شعله لوستر مورد نیازتون رو پیدا کنید.

 

یک روش راحتتر هم وجود دارد. با متخصصان تماس بگیرید و راهنمایی بخواهید.آنها برای اطمینان از اندازه گیری های صحیح به شما کمک کنند.

 

خرید لوستر - اندازه و تعداد شعله مناسب لوستر نسبت به متراژ فضا

 

اگر هدفتان تامین نور است باید به نکاتی توجه کنید ( از قبیل تعداد شاخه ، تعداد شعله، متراژ فضا ، نوع کاربرد فضا و ... ) که در این جدول نمونه ای از آن را مشاهده می کنید .

 

متراژفضا قطر مناسب لوستر تعداد شعله لوستر با سرپیچ معمولی تعداد شعله لوستر با سرپیچ شمعی E14 نور مناسب برای اتاق نشیمن ، هال و پذیرایی نور مناسب اتاق کار ، فضای مطالعه و آشپزخانه نور مناسب برای راهرو و انبار نور مناسب برای فضای باز
6 متر مربع 40 تا 50 سانتی متر تک شعله 2 تا 3 شعله 10 تا 18 وات ال ای دی 18 تا 24 وات ال ای دی 6 تا 12 وات 3 تا 6 وات
10 متر مربع 50 تا 55 سانتی متر 1 تا 3 شعله 3 تا 5 شعله 15 تا 30 وات ال ای دی 30 تا 40وات ال ای دی 10 تا 20 وات 5 تا 10 وات
12 متر مربع 55 تا 60 سانتی متر 1 تا 3 شعله 3 تا 6 شعله 18 تا 36 وات ال ای دی 36 تا 45 وات ال ای دی 12 تا 24 وات 6 تا 12 وات
15 متر مربع 60 تا 65 سانتی متر 2 تا 4 شعله 4 تا 8 شعله 25 تا 40 وات ال ای دی 45 تا 50 وات ال ای دی 15 تا 30 وات 8 تا 15 وات
18 متر مربع 65 تا 70 سانتی متر 3 تا 5 شعله 5 تا 8 شعله 30 تا 50 وات ال ای دی 50 تا 60 وات ال ای دی 18 تا 36 وات 9 تا 18 وات
20 متر مربع 70 تا 75 سانتی متر 3 تا 5 شعله 5 تا 10 شعله 30 تا 60 وات ال ای دی 60 تا 70 وات لال ای دی 20 تا 40 وات 10 تا 20 وات
25 متر مربع 75 تا 80 سانتی متر 4 تا 6 شعله 6 تا 12 شعله 35 تا 70 وات الی ای دی 70 تا 80 وات ال ای دی 25 تا 50 وات 12 تا 25 وات
30 متر مربع 80 تا 90 سانتی متر 5 تا 8 شعله 8 تا 16 شعله 45 تا 80 وات ال ای دی 90 تا 100 وات ال ای دی 30 تا 60 وات 15 تا 30 وات
راهنمی خرید لوستر - جدول اندازه لوستر

 

خرید اینترنتی لوستر | نکاتی که باید قبل از خرید لوستر به آنها توجه کنید

 

اگر در حال حاضر اینجا هستید، یعنی به احتمال زیاد به خرید اینترنتی لوستر علاقه دارید. ممکن است در حال خرید لوستر برای خود یا آشنایانتان باشید و یا می خواهید درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کنید. هر دلیلی که داشته باشد ما اینجا هستیم که به شما کمک کنیم.

 

در صورتیکه به انتهای این مقاله برسید باید به شما تبریک گفت! چون شما تبدیل به یک استاد در زمینه خرید اینترنتی لوستر شده اید. با مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به خود و آشنایانتان کمک کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما اطمینان می دهد خرید خوبی را تجربه کرده اید.

 

 

 

لوستر چوبی

 

شرکتی را که قصد خرید از از آن را دارید خوب بشناسید

 

تعداد بیشماری فروشگاه خرید لوستر وجود دارد که می توانید هر لوستری را در آنها خریداری کنید. و احتمالاً داستانهای وحشتناکی در مورد فروشگاه هایی که قانونی نیستند ، از اطرافیان شنیده اید. نکته مهم و اساسی این است که ابتدا باید مطمئن شوید که از شرکتی با سابقه و شهرت خوب خرید می کنید.

 

خود سایت می تواند نشانه خوبی باشد. به دنبال گواهینامه های استاندارد مثل نماد اعتماد الکترونیکی و جواز کسب کار مجازی باشید . این گواهینامه ها اغلب در قسمت بالا یا پایین سایت نمایش داده می شوند.

 

لوستر سقفی کریستالی

 

.قبل از خرید لوستر ، مطمئن شوید که همه جزئیات کلیدی را می دانید.  روش های ارسال ، هزینه ارسال و موارد دیگر می تواند در هر شرکت متفاوت باشد. همه خط مشی ها باید با شفافیت کامل در وب سایت قابل تشخیص باشند . 

 

از خودت سوال بپرس

 

قبل از شروع خرید لوستر باید به چند سوال پاسخ دهید:

 

دنبال چی میگردی؟

 

مطمئناً میدانید دنبال چه سبکی هستید. اما آیا می دانید از چه نوعی است؟ آویز، سقفی، دیواری، چوبی، فلزی و ....؟

 

از چه ظاهری خوشت میاد؟

 

آیا به دنبال شکل های خلاقانه هستید یا یک لوستر براق و ظریف را می پسندید؟

 

از چی خوشت نمیاد؟

 

آیا ویژگی وجود دارد که می خواهید از آن اجتناب کنید؟سبکی که می دانید نمی پسندید؟

 

به چه عملکردهای خاصی نیاز داری؟

 

به عنوان مثال ، آیا به روشنایی یا قابلیت تنظیم خاصی نیاز دارید؟

 

چقدربودجه داری؟

 

بسیاری از خریدها بودجه مشخصی دارند و دانستن این امر از قبل می تواند از مشکلات زیادی در خرید لوستر جلوگیری کند.

 

برای یافتن این پاسخ ها ، وقت خود را به جستجوی دکوراسیون هایی که دوست دارید اختصاص دهید. به هرگونه محدودیت یا الزاماتی که در نظر دارید فکر کنید.  ممکن است هزاران وسیله روشنایی در هر رده وجود داشته باشد ، بنابراین هرچه بیشتر جستجو کنید ، آمادگی بهتری دارید تا آنچه را که واقعاً نیاز دارید پیدا کنید.

 

 

 

 

 

بودجه خود را تعیین کنید

 

از آنجا که در بحث خرید هستیم ، بهتر است ابتدا تعیین کنید که چقدر مایل هستید هزینه کنید. لوسترها در اشکال و اندازه های متفاوت هستند و همانطور که انتظار دارید قیمت ها نیز متفاوت است. به عنوان مثال خرید لوستر اتاق خواب با آشپزخانه تفاوت قیمتی دارد.

 

اگر بودجه پایینی برای خود تعیین کرده اید ، بهتر است گزینه هایی را که در محدوده قیمت تعیین شده شما نیستند فیلتر کنید.  ما با استفاده از ویژگی فیلتر ، به مشتریان خود در هنگام جستجو در وبسایت شب تاب کمک کرده ایم . به عنوان مثال انتخاب گزینه ارزان ترین در خرید لوستر آشپزخانه به این معنا نیست که لوستر شما کوچکتر یا بی کیفیت تر خواهد بود.

 

اگر فراتر رفته اید و بودجه  بیشتری برای خود تعیین کرده اید ، مجموعه بزرگتری برای انتخاب دارید. می توانید انتظار داشته باشید که هر چه بودجه شما بیشتر باشد ، انعطاف پذیری بیشتری در انتخاب لوستر خواهید داشت.

 

خرید لوستر ال ای دی یکی از مقرون بصرفه ترین روش ها برای صرفه جویی در مصرف برق است.

 

لوستر خطی ، لوستر مدرن

 

رایج ترین سبک های لوستر کدام هستند ؟

سبک، رایج ترین ویژگی است که هنگام خرید لوسترها باید به آن توجه کنید. سبکی را انتخاب کنید که با دکوراسیون شما سازگار باشد.
کلاسیک: لوسترهای کلاسیک ظاهری آراسته و لوکس دارند. این سبک از لوسترهای کریستالی و چوبی گرفته تا عتیقه و روستیک متفاوت هستند. دارای جزئیات بیشتری است و تزئینات بیشتری دارد.
مدرن: با خطوط هندسی و ظاهر متفاوت و مینیمالیستی . لوسترهای مدرن ساده و خلاقانه هستند و خرید اینترنتی لوستر مدرن یک سبک جذاب است.
انتقالی: ترکیبی از کلاسیک و مدرن که به شما اجازه می دهد تا عناصر هر دو سبک را برای یک دکوراسیون شخصی با یکدیگر ترکیب کنید.
التقاطی: اگر به دنبال یک سبک غیر رسمی و سرگرم کننده و ترکیبی از سبک های مختلف در خرید لوستر هستید ، این وسایل منحصر به فرد به شما امکان شخصی سازی بیشتر را می دهند.

 

 

 

جنس لوستر

 

در مورد جنس لوستر کمی بیشتر فکر کنید. به عنوان مثال ، شما ممکن است خرید لوستر کریستالی را در آشپزخانه خود دوست داشته باشید . اما تمیز کردن آن کریستال ها پس از درست کردن کتلت یا مرغ سرخ شده ممکن است قدری طاقت فرسا باشد.

 

لوسترها در حال حاضر در طیف گسترده ای از مواد و جنس متفاوت هستند. ممکن است در هنگام خرید لوستر با لوسترهایی برخورد کنید که با استفاده از موادی مانند برنج ،برنز،چوب، فلز ، کریستال و آلومینیوم طراحی شده اند.

 

به یاد داشته باشید که چگونه لوستر با دیگر وسایل اتاق هماهنگ می شود. به این فکر کنید که رنگ و جنس لوستر در برابر مبلمان ، کاغذ دیواری و پنجره های شما چگونه جلوه خواهد کرد. به عنوان مثال در هنگام خرید لوستر برنجی باید حداقل چند وسیله دیگر برنجی در بین وسایل منزل داشته باشید.

 

فروشگاه لوستر کرمان

 

شرایط نگهداری لوستر چگونه است ؟

هنگام انتخاب لوستر ، بسیار مهم است که در مورد برنامه ریزی های خود برای حفظ کیفیت آن در طول گذر زمان فکر کنید.
پس از نصب ، لوستر را به طور منظم تمیز کنید تا کیفیت آن افزایش یابد. لوسترها مانند مبلمان ها، گرد و غبار زیادی را جمع می کنند.
لوسترهایی که بزرگتر هستند و طرح های پیچیده تری دارند ، گرد و غبار بیشتری جمع کرده و تمیز کردن آنها دشوارتر خواهد بود.
اگر نمی توانید یک لوستر بزرگ را به طور مرتب تمیز کنید ، ممکن است بهتر باشد در هنگام خرید لوستر اتاق خواب یکی را انتخاب کنید که کوچک باشد یا طرح ساده تری داشته باشد. به هیچ وجه لوسترها را با مواد شیمیایی تمیز نکنید. برای این کار از یک دستمال تمیز که با کمی آب نمدار شده است ،استفاده کنید.

 

شرایط ارسال در خرید لوستر به چه صورت است ؟

در فروشگاه شب تاب همه لوسترها به صورت مونتاژ شده و سر هم شده به دستتان می رسد و نیازی به نصب مجدد اجزاء آن ندارید. تمامی لوستر ها با وسواس و دقت بسیار زیاد بسته بندی می شوند . تمام نکات ایمنی در بسته بندی لوستر لحاظ می شود تا لوستر شما هنگام حمل هیچ گونه آسیبی نبیند . ارسال لوستر در فروشگاه شب تاب فوری و در سر تا سر کشور کاملا رایگان می باشد .